کد خبر : 208222
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:58

استارت‌آپ هوش مصنوعی AlphaSense پس از آخرین دور سرمایه‌گذاری به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار رسید

استارت‌آپ هوش مصنوعی AlphaSense پس از آخرین دور سرمایه‌گذاری به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار رسید

به گزارش خبر سازنده و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – پلتفرم هوش بازار AlphaSense 150 میلیون دلار در دور جدیدی از بودجه جمع آوری کرد که ارزش آن را به ۲.۵ میلیارد دلار افزایش داد و بر تقاضای قوی برای استارت آپ های هوش مصنوعی (AI) تاکید کرد. AlphaSense روز پنجشنبه گفت

Illustration shows AI (Artificial Intelligence) letters and robot hand miniature

به گزارش خبر سازنده و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – پلتفرم هوش بازار AlphaSense 150 میلیون دلار در دور جدیدی از بودجه جمع آوری کرد که ارزش آن را به ۲.۵ میلیارد دلار افزایش داد و بر تقاضای قوی برای استارت آپ های هوش مصنوعی (AI) تاکید کرد.

AlphaSense روز پنجشنبه گفت که دور تامین مالی سری E توسط شرکت سرمایه گذاری فناوری BOND رهبری شد و سرمایه گذاران موجود از جمله CapitalG Alphabet (GOOGL.O)، سرمایه گذاران جهانی وایکینگ و گلدمن ساکس (GS.N) به آن پیوستند.

شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله آمازون (AMZN.O) و مایکروسافت (MSFT.O) میلیاردها دلار را برای ایمن کردن روابط با استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که در حال تغییر شکل صنعت خود هستند.

زمانی که از آلفاسنس پرسیده شد که آیا AlphaSense برنامه‌ای برای عرضه اولیه عمومی دارد یا خیر، مدیرعامل جک کوکو به رویترز گفت که این شرکت “سرمایه زیادی بیش از آنچه ما می‌توانیم انتظارش را داشته باشیم” در حال حاضر دارد.

کوکو در مصاحبه ای گفت، سرمایه گذاری بر روی ابتکارات جدید، به ویژه در هوش مصنوعی مولد، تمرکز زیادی دارد زیرا این شرکت در حال بررسی گسترش محصولات خود است.

AlphaSense به مشتریان خود کمک می کند تا اطلاعات مربوطه را از مجموعه ای از محتوای عمومی و خصوصی مانند تحقیقات سهام، تماس های درآمد، پرونده های شرکت و اخبار استخراج کنند.

مری میکر، شریک عمومی در BOND گفت: «ابزارهای هوش مصنوعی که به شما کمک می‌کنند بینش‌های داده‌ها را کشف کنید، به سرعت در حال افزایش هستند.

این شرکت گفت که این جمع آوری کمک مالی همچنین برای رشد مجموعه گسترده شرکت از محتوای تجاری قابل جستجو و خریدهای استراتژیک که قابلیت های پلت فرم آن را گسترش می دهد، استفاده خواهد شد.

شرکت اطلاعات بازار در بیانیه خود افزود: سرمایه گذاری BOND نشان دهنده رشد درآمد قوی AlphaSense است.

در ماه آوریل، AlphaSense 100 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری با حمایت بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر Alphabet CapitalG جمع آوری کرد و ارزش شرکت را ۱.۸ میلیارد دلار اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح