کد خبر : 208232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 11:48

گوگل در حال حذف ۴ مدل Attribution در تبلیغات و تجزیه و تحلیل است.

گوگل در حال حذف ۴ مدل Attribution در تبلیغات و تجزیه و تحلیل است.

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از لینکدین در اطلاعیه ۶ آوریل، گوگل اعلام کرد که چهار مدل انتساب دیگر در Google Ads و Google Analytics در دسترس نخواهد بود. این شامل:   ابتدا کلیک کنید خطی زوال زمان مبتنی بر موقعیت   جینی ماروین، رابط گوگل ادز، جزئیات

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از لینکدین در اطلاعیه ۶ آوریل، گوگل اعلام کرد که چهار مدل انتساب دیگر در Google Ads و Google Analytics در دسترس نخواهد بود.

این شامل:

 

  • ابتدا کلیک کنید
  • خطی
  • زوال زمان
  • مبتنی بر موقعیت

 

جینی ماروین، رابط گوگل ادز، جزئیات بیشتری در مورد این تغییر در توییت ۱۴ آوریل ارائه کرد.

 

به گفته گوگل، مدل اسناد مبتنی بر داده رایج ترین مدل مورد استفاده برای تبدیل برای مناقصه خودکار است.

علاوه بر این، چهار مدل منسوخ کمتر از ۳ درصد از کل تبدیل‌های وب را در مجموع تشکیل می‌دهند.

از دیدگاه آنها، حذف مدل‌های اسنادی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند راهی برای ساده‌سازی اندازه‌گیری با تجمیع آنها در زیر یک چتر است.

فرض کنید هنوز از این مدل ها در گوگل ادز یا تجزیه و تحلیل استفاده می کنید. در این صورت، ردیابی هر چیزی که آخرین کلیک نباشد بسیار دشوارتر خواهد بود، زیرا فرمول اسناد مبتنی بر داده برای هر تبلیغ‌کننده متفاوت است.

اگر از هر یک از چهار مدل اسناد مربوط به غروب آفتاب استفاده می کنید، در اینجا چیزی است که باید بدانید:

 

جدول زمانی غروب آفتاب

 

  • مه ۲۰۲۳: برای ویژگی‌های Google Analytics 4، مدل‌های واپاشی زمانی، خطی، اولین کلیک، و مدل‌های مبتنی بر موقعیت برای هر اقدام تبدیل جدیدی در دسترس نخواهد بود.
  • ژوئن ۲۰۲۳: برای حساب‌های Google Ads، مدل‌های تحلیل زمانی، خطی، اولین کلیک و مدل‌های مبتنی بر موقعیت برای هر اقدام تبدیل جدیدی در دسترس نخواهد بود.

 

اگر کنش‌های تبدیلی دارید که از قبل از این مدل‌ها استفاده می‌کنند، Google تأیید کرده است که هر اقدام تبدیلی با استفاده از مدل‌های تقریباً منسوخ شده به‌طور خودکار به مدل اسناد مبتنی بر داده تبدیل می‌شود.

اکنون تنها راهی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند همه کلیک‌ها را اعتبار کنند، اسناد مبتنی بر داده است. این مدل بسته به تبلیغ‌کننده متفاوت است، زیرا از داده‌های تبدیل از حساب استفاده می‌کند تا تعیین کند کدام لمس بیشترین تأثیر را دارد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح