کد خبر : 208201
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 21:24

یک کشته و ۲۶ مصدوم در برخورد تریلی با اتوبوس

یک کشته و ۲۶ مصدوم در برخورد تریلی با اتوبوس

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد  امیری از برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در محور مه ولات به بجستان و جان باختند یک تن و مصدومیت ۲۶ نفر خبر داد. وی گفت: این حادثه در حوالی ساعت ۳:۳۰ صبح امروز ۲۴ مرداد ماه به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس دانشگاه اعلام شد که

یک کشته و ۲۶ مصدوم در برخورد تریلی با اتوبوس

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد  امیری از برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در محور مه ولات به بجستان و جان باختند یک تن و مصدومیت ۲۶ نفر خبر داد.

وی گفت: این حادثه در حوالی ساعت ۳:۳۰ صبح امروز ۲۴ مرداد ماه به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس دانشگاه اعلام شد که با تریاژ تلفنی کارشناسان ارتباطات بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس فیض آباد، میاندهی، عبدل آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین با توجه به شدت حادثه یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر نیز فراخوان شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های بالینی پیش‌بیمارستانی لازم حاضر شدند، ادامه داد: این سانحه ترافیکی که در محور مه ولات به بجستان رخ داده بوده ۲۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت و همه آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین(علیه السلام) منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح