کد خبر : 208281
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:47

خرابی سامسونگ گلکسی S24 FE نگاهی اجمالی به محفظه بخار ظاهرا بزرگتر ارائه می دهد

خرابی سامسونگ گلکسی S24 FE نگاهی اجمالی به محفظه بخار ظاهرا بزرگتر ارائه می دهد

سامسونگ هفته گذشته از گلکسی اس ۲۴ FE رونمایی کرد. مدل ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش بزرگتر (۶.۷ اینچ در مقابل ۶.۴ اینچ)، چیپست جدید (Exynos 2400e) با محفظه بخار «۱.۱ برابر بزرگتر» و باتری با ظرفیت بالاتر (۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت در مقابل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت). ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به برخی از این

Samsung Galaxy S24 FE teardown offers a glimpse at the supposedly larger  vapor chamber - GSMArena.com news

سامسونگ هفته گذشته از گلکسی اس ۲۴ FE رونمایی کرد. مدل ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش بزرگتر (۶.۷ اینچ در مقابل ۶.۴ اینچ)، چیپست جدید (Exynos 2400e) با محفظه بخار «۱.۱ برابر بزرگتر» و باتری با ظرفیت بالاتر (۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت در مقابل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت). ما می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به برخی از این مؤلفه‌های پنهان در این ویدیوی تخریب داشته باشیم.

با برداشتن پشت شیشه، چیدمان بسیار شبیه به S23 FE است. پخش کننده حرارت روی مادربرد یکی از تغییرات عمده این نسل را پنهان می کند – نسخه ای از Exynos 2400، جایگزین Exynos 2200/Snapdragon 8 Gen 1 که در داخل گوشی ۲۰۲۳ قرار داشت. یک لایه گرافیتی و مقداری خمیر حرارتی به از بین بردن گرما کمک می کند.

حذف اجزای بیشتر باعث می شود باتری جدید بیرون بیاید. ظرفیت معمولی آن ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعت یا ۱۷.۷۲ وات ساعت است. هنگامی که باتری از سر راه خارج شد، همراه با زبانه های کششی که آن را در جای خود نگه می داشتند، در نهایت می توانیم محفظه بخار را ببینیم. “۱.۱ برابر بزرگتر” است، که اساساً به معنای برآمدگی کوچک ۱۰٪ است. برای مقایسه کنار هم، چند صفحه نمایش از ویدیوهای حذف S24 FE و S23 FE داریم (می توانید از دکمه مقایسه استفاده کنید).

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح