کد خبر : 208236
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:45

نشت جدید Realme GT5 Pro جزئیات تغییر در سنسورهای دوربین را نشان می دهد

نشت جدید Realme GT5 Pro جزئیات تغییر در سنسورهای دوربین را نشان می دهد

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گسمارنا Realme GT5 Pro اخیراً بسیار در اخبار بوده است، که احتمالاً نشان دهنده این واقعیت است که معرفی رسمی آن چندان دور نیست. امروز ما اطلاعات جالبی در مورد دوربین های پشتی آن داریم که از پایگاه خبری دیجیتال چت دیجیتال Weibo منتشر شده است. او

New Realme GT5 Pro leak details a change in camera sensors

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گسمارنا Realme GT5 Pro اخیراً بسیار در اخبار بوده است، که احتمالاً نشان دهنده این واقعیت است که معرفی رسمی آن چندان دور نیست. امروز ما اطلاعات جالبی در مورد دوربین های پشتی آن داریم که از پایگاه خبری دیجیتال چت دیجیتال Weibo منتشر شده است.

او اکنون ادعا می کند که سه دوربین GT5 Pro از سنسورهای زیر استفاده خواهند کرد: سنسور اصلی Sony Lytia LYT808، دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 و دوربین فوق عریض OmniVision OV08D10.

نشت جدید Realme GT5 Pro جزئیات تغییر در سنسورهای دوربین را نشان می دهد
با توجه به این واقعیت که هفته گذشته، همان منبع ادعا کرد که ultrawide از IMX581 سونی استفاده خواهد کرد، تعجب آور است. این یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است، در حالی که OV08D10 یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است که قبلا برای دوربین جلوی OnePlus Nord N20 SE استفاده می شد.

این با توجه به دو دوربین دیگر بسیار پایین به نظر می رسد، بنابراین این را با دوز سالم نمک مصرف کنید. پس از آن، دستگاه‌های سبک «قاتل پرچم‌دار» مانند سری GT ریلمی، گاهی اوقات بسیار لذت می‌برند تا با ۸ مگاپیکسل ultrawide برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از آن لذت ببرند، بنابراین هنوز نمی‌توانیم آن را کاملاً رد کنیم. رفتن از ۴۸ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل در عرض یک هفته عجیب است، اگرچه ما البته هنوز در شایعات زیادی هستیم.

حالا، دوربین اصلی – اگر این شایعه جدید درست باشد، Realme GT5 Pro و OnePlus Open همان حسگر Sony Lytia LYT808 را خواهند داشت که یک سنسور از نوع ۱/۱.۴۳ با وضوح موثر ۵۳ مگاپیکسل است (که می تواند به عنوان بازار عرضه شود. ۵۰ مگاپیکسل). این حسگر اولین حسگر از خط جدید گسترده Lytia از سونی است. اینها سنسورهای انباشته پیکسلی ترانزیستوری دو لایه هستند که باید نور بیشتری را در همان اندازه در مقایسه با پیشینیان IMX خود وارد کنند.

نشت جدید Realme GT5 Pro جزئیات تغییر در سنسورهای دوربین را نشان می دهد
شایعه هفته گذشته در مورد دوربین های GT5 Pro، IMX966 را به عنوان دوربین پشت دوربین اصلی مشخص می کرد، بنابراین باز هم، هنوز به هیچ نتیجه ای عجله نکنید. شاید Realme اطلاعات متناقضی ارسال می کند تا با ما سر و کله بزند. در هر صورت، به نظر می رسد که GT5 Pro ظرف چند هفته آینده رسمی خواهد شد، و سپس ما می دانیم که کدام شایعه درست بوده است (در صورت وجود).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح