کد خبر : 208276
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 16:30

گوگل به فروش Pixel Fold اصلی ادامه خواهد داد

گوگل به فروش Pixel Fold اصلی ادامه خواهد داد

اوایل این هفته، گوگل خانواده پیکسل ۹ را رسمی کرد، و این شامل Pixel 9 Pro Fold، جانشین Pixel Fold اصلی سال گذشته است. پس از این رویداد، فروشگاه گوگل پیکسل فولد را به‌عنوان «دیگر در دسترس نیست» علامت‌گذاری کرده است، اما ظاهراً برای مدت طولانی اینطور نخواهد بود. در حالی که اگر گوگل تصمیم

Google will keep selling the original Pixel Fold

اوایل این هفته، گوگل خانواده پیکسل ۹ را رسمی کرد، و این شامل Pixel 9 Pro Fold، جانشین Pixel Fold اصلی سال گذشته است. پس از این رویداد، فروشگاه گوگل پیکسل فولد را به‌عنوان «دیگر در دسترس نیست» علامت‌گذاری کرده است، اما ظاهراً برای مدت طولانی اینطور نخواهد بود.

در حالی که اگر گوگل تصمیم می گرفت که پیکسل فولد را با توجه به عرضه جانشین آن متوقف کند، اصلاً تعجب نمی کردیم، ظاهراً اینطور نیست. بیانیه ای از Google این واقعیت را روشن می کند که Pixel Fold واقعاً باز خواهد گشت.

گوگل به فروش Pixel Fold اصلی ادامه خواهد داد
این شرکت پس از عرضه Pixel 9 Pro Fold، که قرار است در ۴ سپتامبر اتفاق بیفتد، Pixel Fold را دوباره بفروشد. این هفته، مطمئن باشید که از اوایل سپتامبر فرصت دیگری خواهید داشت.

گوگل فاش نکرده است که آیا Pixel Fold اصلی اکنون که جانشین آن در بازار است تخفیف دریافت می کند یا خیر، اما ما فرض می کنیم که این شرکت ممکن است ۱۰۰ دلار تخفیف بگیرد یا چیزی در این راستا. به اندازه ای نیست که واقعاً هر گونه فروش را افزایش دهد، اما به اندازه ای است که مردم نتوانند شکایت کنند که هیچ کاهش قیمتی وجود ندارد. این روش اپل است و ما دلیلی نمی بینیم که گوگل از آن الگوبرداری نکند.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح