کد خبر : 208240
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:24

اپل در حال کار بر روی سیستم حرارتی گرافن برای بهبود مدیریت حرارت در آیفون ۱۶، ادعای Tipster

اپل در حال کار بر روی سیستم حرارتی گرافن برای بهبود مدیریت حرارت در آیفون ۱۶، ادعای Tipster

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گادگتس۳۶۰ بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یک منبع آگاه، سری آیفون ۱۶ اپل ممکن است به یک سیستم مدیریت حرارتی اصلاح شده مجهز شود. جانشینان ظاهراً این شرکت برای سری آیفون ۱۵ – که تحت تأثیر مسائل گرمایشی قرار گرفتند – می‌توانند به ماده‌ای مجهز شوند

Apple Working on Graphene Thermal System for Improved Heat Management on iPhone 16, Tipster Claims

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گادگتس۳۶۰ بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یک منبع آگاه، سری آیفون ۱۶ اپل ممکن است به یک سیستم مدیریت حرارتی اصلاح شده مجهز شود. جانشینان ظاهراً این شرکت برای سری آیفون ۱۵ – که تحت تأثیر مسائل گرمایشی قرار گرفتند – می‌توانند به ماده‌ای مجهز شوند که می‌تواند رسانایی حرارتی بهتری را در مقایسه با راه‌حل فعلی اپل ارائه دهد. سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی، در سال‌های اخیر، مکانیسم‌های جدیدی – از جمله محفظه‌های خنک‌کننده بخار – برای کنترل دما به کار گرفته‌اند. همچنین انتظار می‌رود اپل باتری آیفون ۱۶ را با یک براکت فلزی برای خنک‌سازی بهتر نسبت به مدل‌های موجود این شرکت در خود جای دهد.

بر اساس پستی که کوسوتامی (@KosutamiSan) در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد)، شرکت کوپرتینویی در حال توسعه یک سیستم مدیریت حرارتی مبتنی بر گرافن است که با سری آیفون ۱۶ عرضه خواهد شد. اسمارت‌فون‌های فعلی اپل – از جمله نسل فعلی آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پلاس و آیفون ۱۵ پرو مکس – مجهز به هیت سینک مسی هستند تا دما را در حین استفاده از گوشی کنترل کنند.

به گزارش تیپستر، علاوه بر شایعه استفاده از گرافن، اپل آیفون ۱۶ را به یک براکت فلزی نیز مجهز خواهد کرد که باتری گوشی را در خود جای می دهد. انتظار می رود ترکیب این تغییرات اتلاف گرمای بهتری را برای کشتی و باتری ارائه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح