کد خبر : 208243
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:48

شریک Nothing Chats Sunbird به طور موقت سرویس خود را خاموش می کند

شریک Nothing Chats Sunbird به طور موقت سرویس خود را خاموش می کند

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گسمارنا Sunbird، شرکتی که اپلیکیشن همنام دارد، به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی که در حال حاضر در حال بررسی است، سرویس خود را به طور موقت تعطیل کرده است. این اطلاعات امروز از طریق اپلیکیشن در اختیار کاربرانش قرار گرفت. این شرکت قول داده است که به‌روزرسانی‌های بیشتری را زمانی

Nothing Chats partner Sunbird temporarily shuts down its service

به گزارش خبر سازنده و به نقل از گسمارنا Sunbird، شرکتی که اپلیکیشن همنام دارد، به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی که در حال حاضر در حال بررسی است، سرویس خود را به طور موقت تعطیل کرده است.

این اطلاعات امروز از طریق اپلیکیشن در اختیار کاربرانش قرار گرفت. این شرکت قول داده است که به‌روزرسانی‌های بیشتری را زمانی که «آماده ادامه کار» است، ارائه کند.

شریک Nothing Chats Sunbird به طور موقت سرویس خود را خاموش می کند
سرویس Sunbird به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد که از طریق پروتکل iMessage با کاربران اپل ارتباط برقرار کنند. این کار با اجرای نمونه‌ای از یک حساب کاربری اپل روی یک ماشین مجازی که روی Mac روی سرورهای آن کار می‌کرد انجام داد و کاربر برای شروع پیام‌رسانی باید با Apple ID خود از داخل برنامه Sunbird وارد سیستم می‌شد.

هفته گذشته، Nothing با Sunbird همکاری کرد تا عملکرد آن را در برنامه Nothing Chats یکپارچه کند، که اساساً همان کار را انجام داد. در اواخر همان هفته، گزارشی توسط Texts.com منتشر شد که به طور جامع نشان می داد که چگونه Sunbird به وعده های خود مبنی بر رمزگذاری انتها به انتها عمل نمی کند و داده ها را در پایگاه داده خود ذخیره نمی کند، و چگونه این امر به یک مهاجم بالقوه اجازه می دهد تا به داده های هر گونه دسترسی داشته باشد. از کاربران آن این موضوع بر روی کاربران Sunbird و در نتیجه Nothing Chats تأثیر گذاشت.

شریک Nothing Chats Sunbird به طور موقت سرویس خود را خاموش می کند
پس از این افشاگری، Nothing نسخه بتای برنامه Nothing Chats خود را با استناد به «چند اشکال» از فروشگاه Google Play خارج کرد، یک انتخاب عبارتی که به دلیل نادرستی و ماهیت نسبتاً فریبنده‌اش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. نه Nothing و نه Sunbird از آن زمان صحبت نکردند، تا امروز که Sunbird تصمیم گرفت سرویس خود را به حالت تعلیق درآورد و برنامه خود را از Play Store خارج کند.

واضح است که این شرکت قبل از اینکه بتواند تجربه کاربری وعده داده شده خود را ارائه دهد، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. در مورد Nothing، هنوز مشخص نیست که آینده برنامه Chats آن چیست و آیا این شرکت حتی علاقه مند به ادامه این مسیر است، مخصوصاً با توجه به اینکه اپل پشتیبانی RCS را از برنامه Messages خود اعلام کرده است که تا حد زیادی نیاز به چنین برنامه‌هایی را خنثی می‌کند. خدمات.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هزینه رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح